امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 264033
۱۵۸۰
۱
۰
نسخه چاپی
نامه محمود احمدی نژاد به رهبر انقلاب

آزادی خواهی احمدی نژاد طنز تلخی که به دل نمی نشیند

هنوز خاطرات دوران 8 سال ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بویژه وقایع انتخابات سال 1388 و خس و خاشاک نامیدن معترضین در اذهان بسیاری از مردم بویژه طبقه متوسط کاملا زنده است

 آزادی خواهی احمدی نژاد طنز تلخی که به دل نمی نشیند
 

به گزارش حقوق نیوز هنوز خاطرات دوران 8 سال ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بویژه وقایع سال انتخابات 1388 و خس و خاشاک نامیدن معترضین در اذهان بسیاری از مردم بویژه طبقه متوسط کاملا زنده است. دورانی که محمود احمدی نژاد در هر سخنرانی در سازمان ملل و با خالی شدن تک تک صندلی های حضار در هنگام سخنرانی وی آبرو و منافع ملی یک ملت را به بازی می گرفت. دورانی که اگر هر شخص یا نهادی اظهاراتي را كه احمدي‌نژاد امروز در نامه‌ خود آورده را بيان مي‌كرد، ياوران همين فرد آن‌ها را به براندازي و خيانت به نظام و ملت متهم كرده و با عناويني مانند تشويش‌گر اذهان عمومی و اقدام‌كننده عليه امنيت ملي با آنان برخورد مي‌كردند.

حال محمود احمدی نژاد فردي كه بسياري مدعي هستند او برآمده از مهندسي انتخابات است با ارسال نامه به رهبرمعظم انقلاب درخواست برگزاري انتخاباتي آزاد، زودهنگام و به دور از مهندسي كرده‌است!

روزنامه آرمان درباره نامه احمدی‌نژاد به رهبر انقلاب نوشته است: کلیدواژه این است؛ مطرح شدن! او یک روز برای رئیس‌قوه قضائیه نامه می‌نویسد و در آن زمین و زمان را به‌هم می‌بافد تا جایی که سخنگوی قوه قضائیه واکنشی سخت نشان می‌دهد. روزی معاونش با زنبیل قرمز به دادگاه می‌رود. در یک روز دیگر اما فرمان تحصن می‌دهد و حالا هم به مقام معظم رهبری نامه نوشته است. محمود احمدی‌نژاد این همه را برای مطرح شدن خود به‌کار آورده است. اگر چنین نکند، چه کسی دوست دارد به دورانی نظر کند که همه می‌دانند و در خاطر دارند؟

اما یک سوال جای تأمل دارد. چرا حاميان و سينه‌چاكان احمدي‌نژاد در سال‌هاي نه چندان دور  چرا كفن پوش به خيابان نمي‌آيند و مقابل او نمي‌ايستند؟! هرچند كه بيشتر سخنان او به حق است ولي شنيدن اين بيانات از دهان فردي كه خود متهم رديف اول زيرپا گذاشتن بسياري از اين مسائل و قوانين است بیشتر شبیه به مسخره گرفتن مردم می باشد.

ژست آزادی‌خواهی احمدی‌نژاد و آنچه در نامه نوشته با آنچه مردم از وی می شناسند نه تنها هیچ تناسبی ندارد بلکه بیشتر طنز تلخی است که اصلا به دل کسی جز اقلیت حامیان وی نمی نشیند.

او در حالی خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام است که در اردیبهشت ماه رئیس جمهوری با رأی بالا، بدون انگ کودتا، بدون هیچ اعتراضی در مورد مهندسی انتخابات و با رأی آزاد مردم انتخاب شد و حالا احمدی نژاد برای دلخوش کردن اقلیت حامی خود، بی توجه به رأی اکثریت مردم به حسن روحانی خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شده است. ظاهراً احمدی نژاد فراموش کرده است بسیاری از مشکلاتی که دولت قبل و فعلی حسن روحانی با آن دست به گریبان است میراث بی تدبیری و سوءمدیریت ریاست جمهوری همین شخص( احمدی نژاد) می باشد.

احمدی نژاد در حالی درباره آزادی زندانیان نوشته است که وقتی خودش بر کرسی ریاست‌جمهوری نشسته بود، بسیاری از افراد نه به دلیل فساد مالی همانند نزدیکان وی بلکه به دلیل انتقاد از شیوه اداره کشور توسط احمدی نژاد و جریان سیاسی حامی وی سالها در زندان بودند  اما اکنون که رحیمی معاون اول دولت نهم در زندان است و دادگاه‌ بقایی مشاور او در حال برگزاری است، به یاد سخن گفتن از آزادی زندانیان افتاده است.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید