امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 263943
۱۳۶۰
۱
۰
نسخه چاپی

سوء استفاده از عکس های دختر به دلیل نسوزاندن سیم کارت

سوء استفاده از عکس های دختر به دلیل نسوزاندن سیم کارت

به گزارش حقوق نیوز اعتماد به دوست و نسوزاندن سیم کارت باعث سوء استفاده از عکس یک دختر در فضای مجازی شد.

سرگرم تماشای تلویزیون بودم که زنگ تلفن خانه به صدا درآمد. یکی از دوستان دوران دبیرستانم بود. با شنیدن صدای او خیلی خوش‌حال شدم. می‌گفت چند ساعت لابه‌لای دفتر خاطرات قدیمی دنبال شماره تلفن خانه ما می‌گشته است.

مطهره بعد از احوالپرسی، با طعنه گفت: «دختر جان! نکند سرت به سنگ خورده یا از این مواد روان‌گردان مصرف می‌کنی که از این عکس‌های زشت در پروفایل تلگرامت می‌گذاری و بعد هم هر چه تماس می‌گیرم رد تماس می‌دهی!»

از شنیدن این حرف تعجب کردم. گفتم: «دختر خوب! من هیچ عکسی در پروفایل تلگرامم نگذاشته‌ام و اصلا کسی به گوشی تلفنم زنگ نزده است که بخواهم رد تماس بدهم.»

مطهره شماره تلفنی که در تلگرام من دیده بود را برایم خواند. سیم‌کارت این تلفن را سه چهار سال قبل به برادرم داده بودم. مطهره خداحافظی کرد و من بلافاصله شماره تلفن قبلی‌ام را وارد تلگرم کردم. باورم نمی‌شد چه می‌بینم. در تلگرام، صفحه‌ای با نام و مشخصات من و عکس‌های زشت و زننده باز شده بود.

با دیدن این تصاویر، دنیا روی سرم خراب شد. موضوع را به برادرم اطلاع دادم. او می‌گفت سه سال قبل که سیم‌کارتم را گرفته آن را به یکی از دوستانش امانت داده اما بعد از آنکه برای تحویل سیم‌‌کارت رفته دوستش ادعا کرده آن را گم کرده است.

متأسفانه سهل‌انگاری ما در سوزاندن سیم‌کارت فرصت را برای فردی فراهم کرده بود تا با انگیز‌ه‌ای نامعلوم، این‌طوری آبرو و حیثیتم را به بازی بگیرد. خیلی نگران هستم. می‌ترسم تمام دوستانی که شماره آن سیم‌کارتم را داشته‌اند در صفحه تلگرامی‌ای که به اسم من باز شده است این تصاویر را دیده باشند.

برادرم نباید فقط به این علت که سیم‌کارت بی‌استفاده بود آن را تحویل دوستش می‌داد. بعد هم وقتی که گفتند سیم‌کارت گم شده است نباید از کنار آن ساده رد می‌شدیم. ما موضوع را به پلیس فتا اعلام کردیم و دوست برادرم دستگیر شده است. منتظریم بفهمیم چرا این کار را کرده است.

انتهای پیام

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید