امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 263497
۶۷۵
۱
۲
نسخه چاپی
بهمن کشاورز

داوطلبان معترض به نتایج آزمون وکالت ظرف ۵روز اعتراض خود را به کانون متبوع خود اعلام کنند

بسیاری از داوطلبان نمره منفی را در نظر نمی‌گیرند ولی در عین حال اگر اعتراضی دارند می‌توانند ظرف ۵روز به کانون متبوع خود اعلام کنند که عینا به سازمان سنجش اعلام می‌شود و پاسخنامه این داوطلبان دستی بررسی می‌شود

داوطلبان معترض به نتایج آزمون وکالت ظرف ۵روز اعتراض خود را به کانون متبوع خود اعلام کنند
 

به گزارش حقوق نیوز، بهمن کشاورز، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری در مورد معترضان به نتایج آزمون وکالت و سهمیه ایثارگران توضیحاتی داد.

وی در رابطه با شبهاتی که درباره اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۶ وجود دارد گفت: اعمال سهمیه ایثار گران مانند گذشته است البته این سهمیه برمبنای نمره ایثارگر با توجه به ملاک‌های قانون خدمات رسانی به ایثارگران اعمال می‌شود.

رییس اسبق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: در مورد کلید امسال مطلقا مشکلی نبود. به اعتراضات در کمیسیون کار‌شناسی رسیدگی شد و مشخص شد اعتراضات بی‌مورد است.

وی ادامه داد: شاید علت تفاوت محاسبات این باشد که در گزینش کانون وکلا بحث تراز مطرح است؛ بنابراین بحث معدل به آن نحو که گفته می‌شود مصداق ندارد.

وی تشریح کرد: بسیاری از داوطلبان نمره منفی را در نظر نمی‌گیرند ولی در عین حال اگر اعتراضی دارند می‌توانند ظرف ۵روز به کانون متبوع خود اعلام کنند که عینا به سازمان سنجش اعلام می‌شود و پاسخنامه این داوطلبان دستی بررسی می‌شود.

انتهای پیام

۲ دیدگاه

 
غمگین | ۶ سال پیش
من با رتبه ی 872 مرکز بشدت به اعمال سهمیه های ایثارگران اعتراض دارم واقعا این حق ما نیست که در نهایت لیاقت برای قبول شدن استرس داشته باشیم.آخرین نفرات سهمیه پذیرش شده رتبه هاشون در سهمیه آزاد نزدیک به 3000 شده و این اتفاق فقط بنیان علمی کانون وکلا رو زیر سوال میبربه این کار اصلا درست نیست لطفا پیگیری کنید هیات مدیره کاااانون ما چطور صدامونو به گوش شما برسونیم.واقعا اگر بچه خود شما رتبه مارو کسب میکرد و تو این فشار قرار میگرفت بازهم ساکت بودید؟؟؟؟خواهشا رسیدگی کنییید
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید