امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 263407
۸۲۱
۱
۰
نسخه چاپی
بیانیه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل

نمایش نیکی هیلی اشک تمساحی تهوع آور است

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در بیانیه‌ای نمایش روز سه شنبه "نیکی هیلی" سفیر و نماینده دائم آمریکا را در سازمان ملل اشک تمساحی تهوع آور دانست

نمایش نیکی هیلی اشک تمساحی تهوع آور است
 

به گزارش حقوق نیوز نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در بیانیه‌ای به اظهارات مداخله جویانه نیکی هیلی سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل واکنش نشان داد و آن را اشک تمساحی تهوع آور دانست. در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران سخنان مداخله جویانه نماینده آمریکا و سایر مقامات آمریکایی را در حمایت از خشونت و اغتشاش  به شدت محکوم می‌کند. این سخنان برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های شکست خورده آمریکا و متحدانش در منطقه بیان شده است و می‌خواهند از این طریق از مردم شجاع و شریف ایران انتقام بگیرد.

 در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مداخلات آمریکا در ایران از کودتای 28 مرداد تاکنون کارنامه‌ای خونین و ننگین بوده است. تهدیدات و یاوه‌گویی‌های نماینده آمریکا در سازمان ملل حمایت از خشونت‌طلبی و آتش‌افروزی در ایران محسوب می‌شود. امنیت و ثبات ایران در چهاردهه گذشته متکی به مردم بوده است و مردم ایران با وجود جوسازی‌های اخیر از حقوق و دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد خشونت و ویرانگری، این حقوق ذاتی و دستاوردهای تاریخی را تخریب کنند؛ چراکه حافظه تاریخی ملت ایران هنوز خاطره جنایات و ذلت تحمیلی رژیم دیکتاتوری تحت حمایت آمریکا را فراموش نکرده است.

انتهای پیام

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید