امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 262975
۷۴۹۲۹
۱
۰
نسخه چاپی
خبر در حال تکمیل است

آخرین آمار جانباختگان و مصدومان زلزله غرب ایران

به دستور رییس جمهور ، وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس جمعیت هلال احمر به همراهی تیمی از نهاد ریاست جمهوری، عازم مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه شدند.

آخرین آمار جانباختگان و مصدومان زلزله غرب ایران
 

به گزارش حقوق نیوز براساس آخرین آمار تا ساعت ۱۲:۱۶ دقیقه؛ آمار جان باختگان زمین لرزه ۷،۳ ریشتری غرب کشور ۳۲۸ تن اعلام شده است، ۳۹۵۰ نفر هم زخمی شده اند.

در همین حال به دستور رییس جمهور ، وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس جمعیت هلال احمر به همراهی تیمی از نهاد ریاست جمهوری، عازم مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه شدند.

هیات اعزامی به ریاست دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور ، موظف به رسیدگی به روند امدادرسانی به زلزله زدگان ، رسیدگی به آسیب دیدگان و گزارش اقدامات انجام شده به رییس جمهور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی یکشنبه شب پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه در تماس تلفنی با وزیر کشور در جریان روند امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی به وضعیت منطقه قرار گرفت و دستور داد تمام امکانات موجود کشور و بخصوص استانهای همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان گرفتار زیر آوارها، خدمات درمانی برای مصدومین و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده  بسیج شوند.

رییس جمهور همچنین طی دستوری به معاون اول خود ماموریت داد تا  ضمن مدیریت عالی موضوع جهت پشتیبانی کامل، مجموعه امکانات دولت و سایر نهادهای عمومی، نظامی و تشکل های مردمی را در این جهت بسیج نماید.

همچنین رییس جمهور در گفت و گو با وزیر نیرو ضمن بررسی و اخذ گزارش از وضعیت تامین آب و برق مناطق زلزله زده، دستورات لازم را برای اولویت بخشیدن به تامین سریع نیازهای این مناطق صادر کرد.

انتهای پیام

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید