امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 262913
۸۰۸۰۸
۱
۰
نسخه چاپی

شماره شبای چه بانکهایی برای سهام عدالت اعتبار دارند؟

سازمان خصوصی سازی جهت اطلاع رسانی مجدد اسامی بانک ها و موسسات اعتباری که شماره شبای آنها مورد تأیید می باشد را اعلام کرد.

 

 شماره شبای چه بانکهایی برای سهام عدالت اعتبار دارند؟
 

به گزارش حقوق نیوز  مجددا اسامی بانک‌ها و موسسات اعتباری مورد تائید بانک مرکزی برای دریافت شماره حساب مشمولین سهام عدالت در راستای واریز سود عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر  توسط سازمان خصوصی سازی اعلام شد.
 از اواخر فروردین ماه امسال این امکان در سامانه سهام عدالت بوجود آمده است تا مشمولان سهام عدالت با ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در این سامانه، از سود عملکرد سال مالی ۹۵ شرکت های حاضر در پرتفوی سهام عدالت در ماه های پیش‌رو بهره‌مند شوند.
بر اساس این گزارش، بانک‌ها و موسسات اعتباری شامل تجارت، رفاه، سپه، صادرات، ملت، ملی، شهر، توسعه صادرات، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، پست بانک، توسعه تعاون، آینده، گردشگری، سینا، ایران زمین، حکمت ایرانیان، انصار، سامان، کارآفرین، پارسیان، اقتصاد نوین، سرمایه، پاسارگاد، قرض الحسنه مهر ایران، دی، ایران و ونزوئلا، قرض الحسنه رسالت، قوامین، خاورمیانه، موسسه اعتباری ملل(عسگریه) و موسسه اعتباری کوثر و موسسه اعتباری توسعه از جمله بانکها و موسسات مورد تایید بانک مرکزی برای افتتاح حساب و دریافت شناسه حساب بانکی ایران (شِبا) توسط مشمولان سهام عدالت است.
بر این اساس هر یک از مشمولان سهام عدالت که دارای شماره حساب معتبر نزد یکی از بانک‌ها یا مؤسسات مالی و اعتباری مورد تأیید بانک مرکزی(عضو شبکه شتاب بانکی) هستند؛ باید با مراجعه به شعب بانک یا مؤسسه مزبور و یا از طریق سایت اینترنتی و دستگاه های خودپرداز (دستگاه های ATM ) و سایر امکانات بانک‌ها نسبت به دریافت شناسه حساب بانکی ایران(شِبا) ۲۴ رقمی مربوط به حساب بانکی خود اقدام کنند و این شناسه را در سامانه سهام عدالت ثبت و وارد نمایند.
گفتنی است مهلت زمانی برای ثبت شماره شبای حساب بانکی در این سامانه تعیین نشده است و مشمولان سهام عدالت هنوز برای ثبت شماره شبای بانکی خود فرصت دارند.
بنابراین مشمولان سهام عدالت برای آگاهی از صورت وضعیت دارایی و همچنین ثبت شماره شبای خود جهت دریافت سود باید به سامانه سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir مراجعه کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید